ДОКУМЕНТАЦІЯ КЕРІВНИКА ГУРТКА
1. Посадові обов’язки керівника гуртка.
2. Програма, за якою працює педагог.
3. Журнали обліку роботи та навчання дітей у гуртку.
4. Річний тематичний план керівника гуртка.
5. Інструкції з техніки безпеки на заняттях.
6. Журнал обліку інструктажів з техніки безпеки.
7. Довідка про стан здоров’я (для хореографічних, спортивних, туристичних гуртків).
7. Методична скринька педагога (тематичні розробки занять за програмою навчання, розробки виховних заходів, методичні наробки тощо).
3. Звіт ПЗ-2 станом на 01 вересня та 01 січня в друкованому вигляді.
4. Матеріали, сценарії організації та проведення масових заходів (виховних, розважально-пізнавальних, тематичних свят тощо).
5. Висвітлення результатів навчально-виховної, дослідницької та суспільно-корисної роботи у ЗМІ.
6. Конспекти занять.
7. Матеріали узагальнення власного досвіду роботи, друковані матеріали.
8. Документи з техніки безпеки.
9. План самоосвіти.
10. Картки вивчення передового педагогічного досвіду.
11. Список виставкових експонатів.
12. Фотоматеріали роботи гуртка (5-6 фотографій).
13. Портфоліо гуртка.
|